Healy használók gyakori technikai kérdései
Ezen az olalon a Healy használata során gyakran felmerülő kérdésekre találasz választ. A kérdések és válaszok köre folyamatosan bővül.
Healy hardver
Itt találod a Healy hardware-ével kapcsolatban gyakran felmerülő kérdéseket.
A válasz megtekintéséhez kattints a kérdésre!
Ha ezek között nem találsz választ a kérdésedre, kérd a szponzorod segítségét!
Miért kell bekapcsolnom a GPS-t / helymegosztást ahhoz, hogy létrejöjjön a Bluetooth-kapcsolat a Healyvel?
Két különböző típusú Bluetooth-kapcsolat létezik: Normál Bluetooth és Bluetooth Low Energy (BLE). A fő különbség e kettő között az, hogy a BLE-nek lényegesen alacsonyabb az energiafogyasztása, mint a Standard Bluetooth-nál. Bizonyos eszközöknek és alkalmazásoknak BLE-re van szükségük, mert így hosszabb ideig használhatók, mint csak a Standard Bluetooth-on.
Az olyan eszközök, mint a legtöbb fejhallgató, vezeték nélküli billentyűzet és egér, stb. a standard Bluetooth szabványt használják, mivel energiafogyasztásuk általában nem annyira megterhelő, mint a Healy és más eszközök / alkalmazások energiaigénye.
A Bluetooth Low Energy-hez való csatlakozáshoz be kell kapcsolni a GPS / Helymegosztás funkciót.
Mennyi ideig tud működni a Healy egy feltöltéssel?
A Healy működési ideje kb. 7-8 óra. Ez függ a program intenzitásától és magától a programtól is, mivel egyes programoknak más-más az energia igényük
Hogyan csatlakoztassuk a csukló elektródákat a Healy-hez, és hogyan helyezzük el őket a csuklón?
Az mindegy, hogy a karkötő elektródák hogyan vannak bedugva a Healy-bae (+ vagy – polaritás), és melyik csukló melyik elektródához van csatlakoztatva.
Ha az alkalmazás során nem vagy csak enyhe bizsergés érezhető, növeld meg az intenzitást, nedvesítsd meg a csuklópántokat (vagy alatta a bőrödet) és gondoskodj róla, hogy a csuklópánt hozzáérjen a bőrödhöz. Az a tapasztalatunk, hogy minden esetben meg kell nedvesíteni a bőrt vagy a csuklópántot.
Bluetooth és csatlakozási problémák
A hibaelhárítás lépései:
– Kapcsoljd ki, majd újra be a Bluetooth-t!
– Állítsd alaphelyzetbe a hardver-t (reset)! Ehhez tartsd lenyomva a bekapcsológombot 15-20 másodpercig, amíg a zöld LED folyamatosan világít.
– Ellenőrizd az okostelefon beállításait: a Healy alkalmazás összes engedélykérését jóvá kell hagyni.
– Menj olyan területre, ahol nincs más aktív Bluetooth-eszköz.
– Ellenőrizd, hogy a Healy be van-e kapcsolva, a zöld LED-nek villognia kell.
Az iOS jellemzői:
– Ffrissítss az iOS verzióját 14.0.2 vagy újabb verzióra.
– A régebbi iOS verziók kevésbé stabil Bluetooth-kapcsolatot tudnak létrehozni a Healy-vel.
Általános hibaelhárítási megoldások
Néhány általános hibaelhárítás, amely segíthet a problémák megoldásában:
1) Indítsd újra a Healy alkalmazást.
2) Ellenőrizd, hogy a helymegosztás aktiválva van-e (a legtöbb telefonnal – Android 6.0 vagy újabb – aktiválni kell).
3) Kapcsold ki az okostelefon Bluetooth-át, majd kapcsoljd be újra.
4) Tartsd lenyomva legalább 15 másodpercig a Healy eszköz be / ki kapcsolóját, amíg a zöld LED folyamatosan világít. (Reset.)
5) Ellenőrizd, hogy a Healy akkumulátor fel van-e töltve vagy sem.
6) Indítsd újra a telefont, és próbálkozz újra az 1-5. lépéssel.
A zöld fény nem villog folyamatosan
A zöld lámpa kialszik, ha nem fut frekvenciaprogram, de a Bluetooth jelzőfény kék fénye továbbra is világít, ha a Healy vagy a HealAdvisor Analyze alkalmazás csatlakozik és kommunikál a Healy-vel. A zöld fény a HealAdvisor Analyze alkalmazás alatt csak akkor világít, ha rezgés üzemmódban van.
Miért nem villog állandóan a kék Bluetooth jelzőfény?
A Healy készülékén lévő Bluetooth jelzőfény csak akkor villog, ha kapcsolat létesül a Healy és az egyik Healy alkalmazás között.
Ha a Healyvel eltávolodsz a telefonodtól, vagy ha a telefonon kikapcsolod a Bluetooth-t, akkor a kék villogás a Healy-n megszűnik.
A környezet kívánt hőmérsékleti tartománya a Healy használatakor
A Healy-t 5 ° C és 40 ° C közötti hőmérséklet-tartományban kell üzemeltetni.
A Healy akkumulátora nincs teljesen feltöltődve
Általában a Healy-t 3 óra töltés után teljesen fel lehet tölteni, de egy újonnan vásárolt Healy-nél, előfordulhat, hogy a Healy mélyen le van merülve, vagyis 12 órán keresztül kell tölteni. Hasznos a töltési ciklusok megismétlése egy új Healy esetén.
Egy másik dolog, amire figyelni kell, hogy a Healy zöld fénye finoman villog-e a töltés során. Ha igen, akkor az azt jelenti, hogy megfelelően tölt, ha nem, akkor kezd előről a töltési folyamatot, csatlakoztasd a Healy-t egy másik, nagyon energiájú töltőhöz, vagy próbáld meg egy másik hálózati aljzatba bedugni a töltőt.
Ha a probléma továbbra is fennáll, fordulj az ügyfélszolgálathoz!
Milyen töltő használható a Healy-hez?
Bármilyen típusú USB-töltőt használhatsz. A Healy tartalmaz egy belső töltésvezérlőt, amely szabályozza az áramot. Legalább 100 mA áramnak kell lennie, de minden töltő képes ilyen energiát biztosítani.
Csatlakoztathatom a Healy eszközt egyszerre a Healy alkalmazáshoz és a HealAdvisor Analyze alkalmazáshoz?
Az okostelefonon a Healy eszközt egyszerre csak a két alkalmazás egyikéhez lehet csatlakoztatni. Nem tud egyszerre kommunikálni mindkét Alkalmazással, mint ahogy két különböző okostelefonon sem használható egyszerre.
Ha a Healy eszköz már csatlakozik ezen alkalmazások egyikéhez, de azt a másikhoz szeretnéd csatlakoztatni, akkor azt az alkalmazást, amelyhez már csatlakozik, le kell álítani, mielőtt megpróbálnád összekapcsolni a Healy-t a másik alkalmazással.
Nem érzek semmit, amikor a csuklópántokat használom
Kérlek, ellenőrizd, hogy minden megfelelően van-e csatlakoztatva, használjon nedves pamutanyagot a csuklópántok alatt (vagy egyszerűen vizezd be újra a csuklódat), ez javítja a vezetőképességet. Az alkalmazás hatékonysága szempontjából fontos, hogy az idő haladását a képernyőn megjelenítő kör fehér legyen, mert ebben az esetben áram folyik – ha áram nem folyik, ez a kör fekete színnel jelenik meg.
Az új és jobban vezetõ ezüst karszalagokhoz úgy optimalizáltuák a programok jelenlegi intenzitását, hogy az áram az optimális hatékonysági ablakon belül legyen; ennek eredményeként az áram csak kissé észrevehető, de a hatékonyság változatlan.
Bőrirritációt tapasztaltam, miután a csuklópántokat használtam
Az érzékeny és száraz bőrt egyes esetekben irritálhatja a mikroáram. Használj nedves pamutanyagot az elektródák alatt; ez biztosítja az optimális vezetőképességet, ugyanakkor védi a bőrt. Szükség esetén csökkentsd a program intenzitását!
Healy applikáció (magenta színű)
Itt találod a Healy applikációjával kapcsolatban gyakran felmerülő kérdéseket. (Ezt az applikációt szoktuk magenta színű applikációnak hívni.)
A válasz megtekintéséhez kattints a kérdésre!
Ha ezek között nem találsz választ a kérdésedre, kérd a szponzorod segítségét!
A beüzemelés után hiányoznak a Healy programok
A Healy menüjének a „Beállítások” menüpontjában kattints, a „Frissítések keresése” menüre (internetkapcsolat szükséges). Ha a friessítés ellenére nem érkeznek meg a programok, akkor nincs még aktiválva a Healy.
Az aktiválást most már el lehet végezni a webirodádon keresztül a „My Healy Device” menüpontban, az „Activate your Healy” linkre kattintva.
Problémák a kontaktusjelzővel (fekete kör, fehér, szürke)
Először ellenőrizd, hogy az elektródák megfelelően vannak-e csatlakoztatva és jól érintkeznek-e a bőröddel. A jobb érintkezés érdekében nedvesítsd meg az elektródákat néhány csepp vízzel.
Ha az érintésjelző továbbra is fekete, előfordulhat, hogy a bőr ellenállása (például a száraz bőr miatt) még mindig túl magas, ebben az esetben, növelje a frekvencia program intenzitását.
Ha a továbbra is fekete marad a kijelző, előfordulhat, hogy valahol megtört a kábel. Erről legegyszerűbben úgy győződhetsz meg, hogy egy családtagodon is próbálsz lefuttatni egy programot. Ha nála is fekete a kijelzőn a kör, akkor jó eséllyel a kábellel történt valami.
Egyes programoknál szándékosan szürke kontaktjelző van beprogramozva. Ez azt jelenti, hogy az érintésjelző ki van kapcsolva. Az ilyen (akut) programokat általában a fül elektródával kell futtatni.
Az Applikáció időnként elveszíti a kapcsolatot a Healy-vel
Ha a Healy alkalmazás gyakran elveszíti a kapcsolatot a Healy-vel, próbálkozz a következő lépésekkel:
– Indítsd újra a Healy alkalmazást, és próbáld újra létrehozni a kapcsolatot!
– Lépj ki az alkalmazásból, állítsd alaphelyzetbe a Healy eszközt (reset): tartsd lenyomva a bekapcsológombot 15-20 másodpercig, amíg zölden nem világít), és próbálkozz újra!
– Teljesen töltsf fel Healy-t!
Ha a fenti lépések egyike sem sikerül, próbáljd meg a következőket:
iOS -> indítsd újra a telefont
Android -> töröld a Bluetooth gyorsítótárát és adatait az okostelefonon
Ha nem oldódik meg a probléma, akkor az ügyfélszolgálathoz kell fordulnunk.
Miért tölt be néhány program nagyon gyorsan?
Lehet, hogy kíváncsi arra, hogy egyes programok miért töltődnek be egyből (miért indulnak el egyből) amikor kiválasztjuk a Healy applikációban.
Ez olyan programoknál fordul elő, amelyek csak kis mennyiségű frekvenciát használnak (például: az álmatlanságnak 1 frekvenciája van), ezért a Healy alkalmazásból a Healy-be továbbítandó adat nagyon kevés. A legtöbb program sokkal több frekvenciával vagy lépéssel rendelkezik, és hosszabb átviteli / betöltési időt igényelnek.
A Healy programok többsége nagyobb számú frekvenciát használ, mint minden Gold Cycle program, minden Bioenergetic Balance 1 és 2 program, minden Meridian 1 és 2 program, stb.
A csak 1-2 frekvenciával futó programok általában fájdalom / helyi stimulációs programok, vagy bármely olyan program, amelynek nevében az „akut” szó szerepel.
Megjegyzés: A csak néhány frekvenciával rendelkező programok ikonjának jobb felső sarkában nincs 3 kör szimbólum, de a szisztémás (sok frekvenciájú) programoknak van, ahogy ezt az alábbi képen láthatod:
Tehát ez a gyors betöltődés nem probléma.
Itt az lehetne probléma, ha az átvitel nagyon gyors egy olyan program esetében, amelynek több frekvenciával kell rendelkeznie (szisztémás program), és hogy esetleg a frekvenciák nem változnak, vagy akár nem is jelennek meg a kezelés során. Ha ez történne (én még ilyennel sosem találkoztam), akkor végezd el a Healy „reset” folyamatát, azaz tartsd a bekapcsoló gombot 10-15 mp-ig lenyomva, amíg zölden világítani nem kezd.
Fontos tudnod, hogy ha ugyanazt a programot közvetlenül egymás után akarod futtatni, akkor nem kell még szisztémás programok esetében sem várni, egyből elindul a program, mivel a Healy emlékszik rá. (Ez tehát azt jelenti, hogy ha bekapcsoljuk a Healy-t, akkor az a legutóljára futtatott programot kezdi automatikusan lejátszani – ha csak nem választunk másik programot.)
Leállíthatom a programot, mielőtt befejeződik?
A hivatalos állásfoglalás az, hogy ha már legalább 20 percig futott, akkor le lehet állítani korábban.
Ennek ellenére ajánlatos a programokat teljes időtartamra futtatni, mivel több különböző frekvenciákkal rendelkeznek, amelyek a program különböző részein hatnak. Tehát azt javaslom, hogy ha elindítasz egy programot, futtasd végig!
Hány programot futtathatok egy napon belül?
A Healy megalkotói napi 2-3 program futtatását javasolják.
Kérlek, olvasd el figyelmesen a Healy kézikönyvet és az Első lépések útmutatót a programok és a használat gyakoriságának jobb megértéséhez. Ezeket megtalálod a webirodádban a letöltéseknél magyarul is.
HealAdvisor Analyse (Resonance) applikáció (kék színű)
Itt találod a Healy Resonance funkciójával kapcsolatban gyakran felmerülő kérdéseket. A Resoancne használatához egy kólön applikáció van, aminek a neve: HealyAdvisor Analyse – így találod meg az app store-ban. (Ezt az applikációt szoktuk kék színű applikációnak hívni.)
A válasz megtekintéséhez kattints a kérdésre!
Ha ezek között nem találsz választ a kérdésedre, kérd a szponzorod segítségét!
A HealAdvisor Analyze alkalmazás nem működik másik okostelefonon
1. Készíts biztonsági másolatot a Master Key-ről! Ezt mindenképpen meg kell tenned, amikor elkezded használni a Resoanance-t. (Elküldheted a Master Key-t egy e-mail csatolmányaként, vagy elmentheted a google drive-ba is. Minél több helyre mented el, annál biztosabb, hogy amikor szükség lesz rá, megtalálod.)
2. Töltse le a Master Key fájlt az e-mailből vagy a drive-ból a másik okostelefonodra.
3. A HealAdvisor Analyze alkalmazás telepítésekor importáld a master-key-t.
A HealAdvisor Analyze alkalmazás újratelepítése után néhány vagy az összes ügyfelem eltűnt
Minden egyes klienst automatikusan ment az okostelefonod. A Cloud szerveren azonban csak a Cloud szolgáltatással szinkronizált ügyfelek kerülnek mentésre. Ez azt jelenti, hogy ha az ügyfelek nincsenek szinkronizálva a Cloud szolgáltatással, akkor amikor az alkalmazás eltávolítását választod, akkor azok az ügyfelek, akiket csak az okostelefonra mentettél elvesznek a HealAdvisor Analyze alkalmazás eltávolításának pillanatában.
Ha azonban szinkronizáltad őket a Cloud szolgáltatással, akkor nem vesznek el, mert be tudod tölteni őket, amikor bejelentkezel az alkalmazásba, és megnyomod a „Sync changes” gombot, mivel ők továbbra is jelen vannak a Cloud szerveren.
Éppen ezért érdemes minden egyes klienst szinkronizálni a Cloud szerverrel!
Nem tudok klienseket létrehozni
Először ellenőrizd, hogy a Healy csatlakozik-e a HealAdvisor Analyze alkalmazáshoz. Csatlakozásához lépj a Beállítások – Csatlakozás a Healy-hez menüponthoz és kapcsold be a Healy-eszközt.
Ezt követően lépj a Settings – Cloud settings (Beállítások – Felhőbeállítások) menübe és hajtsd végre a „Full Syncronisation”-t (Teljes szinkronizálást)! E folyamat során észreveheted, hogy a folyamatjelző bizonyos százalékoknál lefagy (megáll), de ez normális. A teljes szinkronizálás befejezése után térj vissza az kliensekhez, és próbáld meg létrehozni az új kllienst.
Ha kicsi a telefon képernyőmérete, és nem tudod megnyomni a Record Vibration (Rezgés rögzítése) ikont, akkor lépj a Telefonbeállítások – Megjelenítés – Betűtípus elemre, és kissé csökkentsd a betűméretet (ennek a beállításnak a helye függhet okostelefon tipusától). Ezt követően próbálkozz újra egy kliens létrehozásával. Ha a gomb továbbra sem jelenik meg megfelelően, akkor az ügyfélszolgálathoz kell fordulnunk.
Ehhez az alábbiakra lesz szükség:
1.) képernyőfotó arról a problémáról, ahol a gomb nem látható,
2.) a telefonmodell és a telefonszoftver verziójának adatai (pl. Samsung S9, Android 9.0.0) .
A master key nem elérhető vagy elveszett
Ha a HealAdvisor Analyze alkalmazás master-key-e már nem érhető el, akkor vissza kell állítani az adott fiók Cloud adatait. (Reset.)
Ehhez jelentkezz be a HealAdvisor Analyze alkalmazásba. Az „import master- key”-re kattintva megyníló oldalon találod a Cloud-fiók visszaállításának lehetőségét. Miután ez megtörtént, a rendszer megkér, hogy mentsd az új fő master-key-t (ezt mindenképpen tedd is meg!), majd a szokásos módon folytathatod a HealAdvisor Analyze alkalmazás használatát.
A korábbi klienseid adatait azonban újra fel kell venned.
Hiba: Nem lehet csatlakozni a login szerverhez: undefined / Error: Can't connect to the login server: undefined
Ha ezt a hibaüzenetet kapod, annak az az oka, hogy elvesztetted a kapcsolatot a login szerverrel, annak ellenére, hogy már be vagy jelentkezve a HealAdvisor Analyze alkalmazásba. Ennek gyors kijavításához jelentkezz ki a HealAdvisor Analyze alkalmazásból a Felhőbeállítások – Kijelentkezés menüpontra kattintva.
Ezt követően jelentkezz be újra fiókjába. Mielőtt ezt megtennéd, győződj meg róla, hogy tudod a bejelentkezési email címedet és a jelszavadat, valamint hogy legyen biztonsági másolatod a master-key-ről. (Az újbóli bejelentkezés után kérheti a master-key importálást).
Alternatív lehetőséként azt is megpróbálhatod, hogy egyszerűen bezárod az alkalmazást, kikapcsolod a Healy-t, majd újra bekapcsolod és az alkalmazást is újra elindítod. Ez is segíthet.
A hitelesítés (autorisation) meghiúsult a bejelentkezéskor
Ha „hitelesítési hiba” (autorisation failure) felugró üzenetet kapsz, amikor megpróbálsz bejelentkezni a HealAdvisor Analyze alkalmazásba, győződj meg arról, hogy a Healy World-nél használt e-mail címeddel próbálsz bejelentkezni és nem a felhasználóneveddel.
A „single sign-on”, azaz az egységesített bejelentkezés (ami azt jelenti, hogy minden Healy-vel kapcsolatos alkalmazásba ugyanazzal a regisztrációval lépsz be), nem ismeri fel a felhasználónevet, csak az e-mail címet.
A hitelesítés (autorisation) meghiúsult a bejelentkezéskor
Ha „hitelesítési hiba” (autorisation failure) felugró üzenetet kapsz, amikor megpróbálsz bejelentkezni a HealAdvisor Analyze alkalmazásba, győződj meg arról, hogy a Healy World-nél használt e-mail címeddel próbálsz bejelentkezni és nem a felhasználóneveddel.
A „single sign-on”, azaz az egységesített bejelentkezés (ami azt jelenti, hogy minden Healy-vel kapcsolatos alkalmazásba ugyanazzal a regisztrációval lépsz be), nem ismeri fel a felhasználónevet, csak az e-mail címet.
Azonnal elérem a bejelentkezési képernyőt, bár soha nem regisztráltam Cloud-fiókot
Nincs regisztrációs folyamat a HealAdvisor Analyze alkalmazáshoz, mivel az egyszerűsített bejelentkezés funkciót (Single Sign-On) használjuk, amely lehetővé teszi, hogy minden alkalmazásunkba és digitális platformunkba a Healy World bejelentkezési adataival jelentkezz be. Miután csatlakoztál a Resonance képes Healyhez, a bejelentkezési képernyőre érkezel, ahol bejelentkezhetsz a Healy World e-mail címeddel és jelszavaddal, még akkor is, ha még soha nem használtad a HealAdvisor Analyze alkalmazást.
A Healy World felhasználónévvel azonban nem lehet bejelentkezni, csak az e-mail címmel!
Az első sikeres bejelentkezés után mindenképpen, készíts biztonsági másolatot a Master Key-ről!
A HealAdvisor Analyze App rögzíti az ujjlenyomatomat?
Nem, ez a funkció arra szolgál, hogy segítsen fókuszálni és jelen lenni az elemzés közben.
Használnom kell az elektródákat a Resonance használatakor?
A Healy App és a HealAdvisor Analyze App két különböző fizikai szinten működik. Csak a Healy alkalmazás használatakor van szükségee elektródákra.
A HealAdvisor Analyze (Resonance) alkalmazás által rezgetett listák a kvantumszenzoron keresztül jutnak el a kliens információs mezőjébe, nincs szükség elektródákra. Az információk elküldése nem helyi, és fizikai kapcsolat nélkül történik.
A HealAdvisor Analyze App összeomlik / lefagy, amikor a listákra kattintok
Ellenőrízd az alábbiakat:
1) Az alkalmazás legyen naprakész. A Google Play Store / Apple App Store egyikébe látogatva azt mondja, hogy a legújabb verzióval rendelkezel, vagy nem jelenik meg a „Frissítés / Felhő” (update/cloud) gombok.
2) Lépj az alkalmazás Felhő beállításaihoz (cloud settings) – végezz teljes szinkronizálást (full sync), majd válaszd az Összes adat feltöltése a felhőbe (Upload all Data to Cloud) lehetőséget. Miután elvégezted mindkét lépést, próbáld meg újra megnyitni a listákat.
3) Ha a probléma továbbra is fennáll, nézd át a klienseidet, és gondold végig, hogy törölhetsz-e közülük néhányat, utána ismételd meg a 2. lépést. (Lehetséges, hogy túl sok a kliensed.)
4) Ha ezen lépések egyike sem segít, kapcsolatba kell lépnünk az ügyfélszolgálattal.
Átnevezhetem a master-key-t, vagy megváltoztathatom annak tartalmát?
Nem! A master-key-t úgy kell hagyni, ahogy van! Ha átnevezed vagy megváltoztatod a tartalmát, akkor valószínűleg már nem fog működni.
Megjegyzés: a master-key erősen titkosított fájl, és ezért nem tudod elolvasni annak (valódi) tartalmát.
Ha korábban megváltoztattad a master-key nevét, és most nem működik, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, és csatoljd a master-key-t is az e-mailbe!
Minimalizálhatom-e a HealAdvisor Analyze alkalmazást elemzés futtatásakor?
Kerülni kell a HealAdvisor Analyze App minimalizálását elemzés / lista futtatás közben. Ennek fő oka az, hogy a Healy állandó Bluetooth-kapcsolatot igényel a HealAdvisor Analyze alkalmazással, hogy az megfelelően működjön. A kapcsolat elveszhet az alkalmazás minimalizálásával, és teljesen elvész, és az elemzés / lista futtatás leáll, ha bezárod a HealAdvisor Analyze alkalmazást.
Ez eltér a Healy alkalmazástól, mert ott más a működési elv: a kiválasztott program frekvenciái áttöltődnek a Healy-re, ahonnán az elektródák segítségével kapjuk meg azokat.
Ez azt jelenti, hogy a Healy frekvenciás használatához csak addig van szükség a telefonra, míg a kiválasztott program áttöltődik a Healy-re. Ez után a telefont használhatjuk másra: telefonálhatunk, böngészhetünk, fényképezhetünk, stb. A HealAdvisor Analyse applikáció azonban a telefon teljes figyelmét igénylni, használata közben másra nem tudjuk a telefont használni. Ha a lista futtatása közben érkezik egy hívás, akkor a telefonálás után újra el kell indítani az applikációt.
Egy forgó kerék ("please wait" felirattal) jelenik meg indításkor a Jogi nyilatkozat képernyőn
Amikor bekapcsolod a HealAdvisor Analyze alkalmazást, a „tovább” („next”) megnyomása után egy forgó kerék látszik a a jogi nyilatkozat képernyőjén. Ennek során az alkalmazás master-key ellenőrzést futtat a felhőn. Általában 10 másodperc alatt elkészül, de az internet sebességétől vagy a szerver terhelésétől függően ez hosszabb ideig, 30-60 másodpercig is eltarthat. Amint befejeződött a betöltés, automatikusan a következő képernyőre ugrik.
A hivatalos kijelentés a Healy-ről:
„A Healy egy fájdalmakat kezelő orvostechnikai termék krónikus fájdalmaknál, fibromialgiánál, csontváz fájdalmaknál és migrénnél, továbbá a támogató kezeléshez pszichikai megbetegedéseknél, mint a depresszió, szorongás és az ezzel járó alvászavarok. A Healy minden más alkalmazását az orvostudomány a saját értelmezése szerinti bizonyítékok hiánya miatt nem ismeri el.”